.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت 13 هزار سايت عليه ايران

فرماندار نور گفت: حدود 13 هزار سايت عليه ايران فعاليت مي‌كنند.

عبدالله ملكي بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان نور گفت: حدود 13 هزار سايت عليه ايران فعاليت دارند.
فرماندار نور با اشاره به اينكه ايران غرب و شرق را به چالش كشيد و اقتدارشان در ايران با پيروزي انقلاب از دست رفت، افزود: طبيعي بود براي به دست آوردن دوباره آن تلاش كنند و از هر طريق ممكن به خواسته خود برسند و همه اتفاقات در طول انقلاب پس از پيروزي از جمله جنگ تحميلي به همين منظور بود.
ملكي تصريح كرد: دشمنان انقلاب و ايران اسلامي چون راه نظامي و جنگ سرد را با ايران تجربه كرده و به نتيجه نرسيدند، به دنبال آندلوس ديگري هستند تا باورهاي ديني را بين مسلمانان به ويژه جوانان ايراني متزلزل كنند و با شبهه‌افكني در دين آنان را از دين و اعتقادات ديني دور و جدا سازند.
وي متذكر شد: حدود 13 هزار سايت با برنامه‌هاي مختلف عليه ايران و اسلام و شيعه فعالند كه 88 سايت غيراخلاقي مستهجن در ايران توسط آنتن‌هاي ماهواره قابل دريافت است.
ملكي گفت: اين مراكز به امر جداسازي جوانان ما از دين و اعتقادات مذهبي مشغولند و سي‌دي‌هاي شبهه‌افكنان را وارد كشور مي‌كنند تا تاثير آن بيشتر شود.
فرماندار نور با بيان اين مطالب به وظيفه خطير خبرنگاران در اين حوزه اشاره كرد و گفت: خبرنگاران بايد با مراقبت از اعتقادات و حقايق ديني و مذهبي باورهاي ديني را در جوانان مستحكم‌تر كرده و مانع از تزلزل در آنها شوند.
ملكي افزود: نظام جمهوري اسلامي متكي به مردم و از پشتوانه مردمي برخوردار است و در برابر آگاهي دهي نه تنها احساس خطر نمي‌كند بلكه حمايت نيز مي‌كند تا مردم آگاهي درست و صحيح از آنچه كه در جامعه مي‌گذرد را داشته باشند كه در اين صورت امكان سوءاستفاده از ديگران به ويژه دشمنان قسم‌خورده و فريب‌خوردگان نخواهد بود.
فرماندار نور تصريح كرد: خبرنگاران در بيان نقش فلسطين، لبنان، حزب‌الله و حتي نقش منفي و استكباري آمريكا و اياديش به مردم بسيار موثر خواهند بود و مي‌توانند ماهيت واقعي آنان را به مردم آگاهي دهند و بشناسانند.
وي با تاكيد بر مسئوليت‌پذيري و پرهيز از بحران آفريني به خبرنگاران توصيه كرد؛ نسبت به شناساندن منطقه، شهر، آثار، بزرگان و ... محل فعاليت خود تلاش بيشتري كنند.
ملكي با اشاره به اينكه همه زمانه و مكان‌ها از شرايط يكسان برخوردار نيستند به اهميت ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: رمضان شياطين را به بند مي‌كشد و فرصت مغتنمي براي دعا و نيايش و قرب به خداوند است و مي‌توان ايمان را در خود تقويت كرد تا دچار وسوسه نشد و از دين و اعتقادات جدا فاصله نگرفت.
در اين مراسم از پدر شهيد افشار خبرنگار شبكه خبر نيز با اهداي هدايايي تقدير شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.